Saturday, July 23, 2011

CIKGU WAN BLOGGER GILA | SEGMEN SEO


Entah lah entah Apa tulisan yang mau ku tulis tentang CIKGU WAN BLOGGER GILA neh....tadi pas baca-baca groups facebook negeri jiran ada pula postingan tentang CIKGU WAN BLOGGER GILA | SEGMEN SEO. kayaknya menarik juga neh ada embel-embel SEO nya..
memang belakangan ini sedikit suka dengan yang berbau SEO...meskipun minim tetnagn pengetahuan tentang seo tapi setelah adanya posting dari blogger negeri tetangga jadi pengen nyoba....dalam Psotingannya sang empu Blog mengatakan.
WAJIB letak ayat nih bawah banner segmen..

" SAYA JOIN SEGMEN CUBA-CUBA SEO ANJURAN WANCIKGUMUZIK DAN DAPAT HADIAH HEADER VERSI RAMADAN DARI CIKGU MUZIK YANG GILA TUUHH..!! KLIK SINI KALAU NAK JOIN."
 Dan beberapa aturan yang wajib di penuhi oleh blogger yang mengikuti segment neh........saya kurang mengerti apa aksud dari ayat diatas...tapi satu yang saya pahami....
KEYWORD SEO YANG DIPERTANDINGKAN
CIKGU WAN BLOGGER GILA
Senang jerr kan nak join?? Korang cuba2 laah tgk yerr.. Kita tengok entri sape yang akan terindeks dan menjadi top rangking di google search apabila kita taip CIKGU WAN BLOGGER GILA di GOOGLE SEARCH. Semestinya sape yang paling atas sekali akan dapat hadiah heder versi ramadhan dari aku ok.. Hanya satu pemenang jerr akan dipilih.

 dari situ terlihat yang punya blog sedang engadakan Kontes SEO dengan Keyword Cikgu Wan Blogger Gila.....Aku tak tau apakah tulisan ku ini sudah memenuhi syarat untuk mengikuti segment ini tapi yang jelas...coba aja dulu...Lumayankan kalau menang dapat Banner cantik khusus Ramadhan..
Share
allvoices
Privacy Policy - BlogPreneur News Copyright @ 2011 - Theme by NanLimo Canada