Tuesday, June 19, 2012

Segmen : Ciri - ciri Perempuan Yang Aku Idamkan


Emh dah lama tak kunjungi fanpage kelab blogwalking....malam neh iseng-iseng coba buka fan page toh.....eh tau-taunya ada segmen... dah cukup lama tak ikut segmen dari blogger negeri jiran malaysia...maklum semester neh sibuk nak selesaikan studi akhir untuk mengejar Gelar Sarjana....alhamdulilllah sekarang tinggal tunggu wisuda aja lagi....
ehm ngomongin segemen..encik Sharfynarz Sharfnie buat  
Buat sebuah segment yang cukup menarik di blog nya Bicara Hati judulnya "Segmen : Ciri - ciri Perempuan Yang Aku Idamkan".....tapi sebenarnya saya selalu Galau kalau dah ngomongin Perempuan yang di idamkan...
tapi dari kecil saya dah punya ciri-ciri perempuan yang saya idamkan kira-kiram macam neh lah ciri-cirinya:



Muslimah ( So Pasti kan gue Muslim)
Punya Lesung Pipi
Rambut Panjang Terurai ( macam Mayang terurai)
Hitam Manis
yang terakhir harus Awek Melayu ( sebab orang melayu awek melayu pandai masak)




kira-kira macam neh parasnya:"cantik tak.......!!!!!!"
Siape ye blogger nak sy tag..maklum dah lama tak update blog neh...jadi entah kenal...entah tidak lagi kawan2 blogger semua dengan saya..
mungkin 3 kawan bloger neh masih ingat dengan saya

Mudah2an saya mendapatkan istri seperti yang saya idam2kan......amiiiin...

Share
allvoices
Privacy Policy - BlogPreneur News Copyright @ 2011 - Theme by NanLimo Canada